Veelgestelde vragen
Wat is jullie verzendtermijn?
Wij hanteren een termijn van 1-3 werkdagen.
Bestellingen die tijdens onze openingstijden (woe t/m za) voor 15.00 uur geplaatst worden, proberen we dezelfde dag te verzenden.
Heb je een speciaal verzoek, laat het ons even weten door een mail te sturen naar info@lalupaboutique.nl
Wat zijn de verzendkosten?
Bestellingen boven de 75 euro worden gratis verzonden. Daaronder worden de gebruikelijke pakkettarieven in rekening gebracht.
Moet ik mijn retourzending zelf betalen?
Kosten voor de retourzending van bestellingen binnen Nederland zijn voor eigen rekening. Dit doen wij om het aantal retouren te reduceren en wij hierdoor onze webshop niet meer rendabel kunnen houden. Daarbij zijn wij van mening dat we op deze manier een positief aandeel hebben in het tegengaan van milieuvervuiling door het terugdringen van verpakkingsmateriaal en brandstof.
U kunt het uiteraard ook gratis in onze winkel retourneren.
Indien er sprake is van een klacht of tekortkoming aan onze kant, vergoeden wij uiteraard de gemaakte verzendkosten in overleg.
Waar kan ik mijn bestelling terugsturen?
Je kunt jouw bestelling bij ieder Post-NL / DHL / UPS punt afgeven.
Wij adviseren u een retourzending altijd te laten versturen met pakketpost, zodat u een Track & Trace code krijgt. Zo is uw retourzending gemakkelijk te volgen.
Wat is jullie retouradres?
La Lupa boutique
Hoofdstraat 35
4471 AH Wolphaartsdijk
Nederland
Wanneer een item is uitverkocht, komt deze dan nog terug op voorraad?
We willen onze collectie in de webshop graag snel afwisselen, dus hebben we niet een al te grote voorraad. Is er toch een fashion item die je heel graag wilt hebben, dan doen wij natuurlijk ons best om deze alsnog bij de leverancier na te bestellen. Je kunt in dat geval altijd het beste even mailen naar info@lalupaboutique.nl Wil je op de hoogte blijven van de laatste ontwikkelingen en de nieuwste fashion items van La Lupa boutique volg ons dan op Facebook en Instagram.
Wat is jullie retourtermijn?
Je hebt het recht om jouw bestelling te herroepen en retour te sturen binnen onze retourtermijn van 14 dagen.
Waarom heb ik geen bevestigingsmail ontvangen?
Controleer eerst goed jouw e-mailadres bij het registreren of afrekenen. Dit om eventuele spelfouten te voorkomen.
Bevestigingsmails kunnen ook terecht komen in de spam/reclame-box.
Neem gerust contact met ons op voor meer informatie over jouw bestelling.
Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Het is mogelijk om tijdens onze openingsuren uw bestelling af te halen. Je betaalt dan geen verzendkosten.
Wanneer kan ik mijn geld terug verwachten bij een retourzending?
Bewaar altijd goed de track and trace code van je retourzending.
Op deze manier kun je zien of jouw retourzending al bij ons is aangekomen.
Zodra wij retourzendingen ontvangen, zullen wij zo spoedig mogelijk het aankoopbedrag terug storten.
Let op: Het geld wordt teruggestort via het betaalsysteem Mollie.
Het duurt over het algemeen een paar werkdagen voor het geld weer terug op de rekening staat waarmee is betaald.
Ik heb een verkeerd artikel ontvangen, wat nu?
Helaas kan het voorkomen dat er iets is misgegaan bij de verwerking van jouw bestelling.
Mocht dat het geval zijn vragen wij jou om direct per mail contact met ons op te nemen.
Wij zullen dan zo snel mogelijk contact opnemen om samen met jou naar de beste oplossing te zoeken.
Kan ik een artikel ruilen?
Helaas kunnen we in onze webshop geen artikelen ruilen. U zult dus een nieuwe bestelling moeten plaatsen.
Hoe kan ik een klacht melden?
Iedere dag doen wij ons best om de beste service aan jou te leveren.
Helaas kan het voorkomen dat je toch een klacht hebt.
In dat geval mag je een mail sturen naar info@lalupaboutique.nl
Wij zullen dan zo spoedig mogelijk contact met jou opnemen.
Wrong address disclaimer
Het is de verantwoordelijkheid van de koper de juiste adresgegevens in te vullen.
Mocht je toch een verkeerd adres aan ons hebben doorgegeven, neem dan zo spoedig mogelijk contact met ons op.
Wij zullen ons best doen om het adres voor je te wijzigen, maar kunnen helaas niets garanderen.
Kan ik na het plaatsen van mijn bestelling deze nog wijzigen?
Zodra je een bestelling plaats, wordt deze klaargemaakt voor verzenden.
Hierdoor kan het voorkomen dat de bestelling al verwerkt is.
Uiteraard zullen wij ons best doen om de door jouw geplaatste bestelling te wijzigen, maar kunnen dat helaas niet garanderen.
Wel kun je hierover altijd per mail contact met ons opnemen. Graag onder vermelding van het ordernummer.
Wat zijn de voorwaarden van een cadeaubon?
* Cadeaubonnen zijn niet inwisselbaar tegen contanten.
* Cadeaubonnen zijn volgens de wettelijke termijn 2 jaar geldig na uitgiftedatum.
* Cadeaubonnen zijn alleen te besteden in de winkel.
* Is uw aankoopbedrag lager dan de waarde van de cadeaubon? Geen probleem. We passen het restantbedrag aan.
* Op cadeaubonnen is het herroepingsrecht niet van toepassing. Cadeaubonnen kunnen niet geretourneerd worden.